نحوه پشتیبانی مشتریان

نحوه پشتیبانی مشتریان

  • 08 آذر 1399
  • |   0 نظر

در خصوص پشتیبانی مشتریان و شرایط پشتیبانی مواردی لازم است که در اینجا ذکر می شود:

1. همان طوری که در شرایط خرید فروشگاه ذکر شده است، پشتیبانی فقط از طریق ثبت درخواست به صورت تیکت است.

2. در صورتی درباره مشکلی تیکت ثبت می کنید، حتما باید در همان تیکت دسترسی هاست و مدیریت فروشگاه خود را ارسال کنید، در غیر این صورت امکان بررسی مشکل شما وجود نخواهد داشت.

3. به صورت معمول یک مدیر فروشگاه باید یاد داشته باشد چطور یک ماژول را نصب کند، یا اینکه چطور با آن کار کند، البته در مورد موارد کلی همواره سعی می شود در این وبلاگ توضیحات لازم درج شود، اما در صورتی که نمی توانید نصب ماژول های خریده شده را انجام دهید، کافیه با پرداخت هزینه انجام این موارد را به ما بسپارید.

4. پاسخ گویی به سوالات عمومی و راهنمایی نحوه کار با اپن کارت توسط ثبت تیکت امکان پذیر نیست، در این خصوص اگر در این وبلاگ راهنمایی وجود داشت می توانید مطالعه نمایید، در غیر این صورت باید جستجو کنید و وقت فراوان صرف کنید تا به دانش خود اضافه نمایید.

5. کلیه تیکت ها روزانه پاسخ داده می شوند، میانگین زمان پشتیبانی 3 تا 16 ساعت است.

6. به هیچ وجه تیکت های پشت سر هم ثبت نکنید، در صورتی که مشاهده شود کاربر عجله دارد و با ثبت چندین پاسخ یا چند تیکت پشت سرهم به دنبال تسریع در امر پاسخگویی یا دریافت پشتیبانی است، اولویت در پاسخ گویی به تیکت به کمترین میزان ممکن می رسد و پس از پاسخ به تمام درخواست های موجود، به این گونه تیکت ها پاسخ داده می شود،لطفا برای هرگونه پاسخ تیکت ها تماس نگیرید، بلکه با صبر فراوان منتظر پاسخ باشید، به هنگام پاسخ یک تیکت از طریق ایمیل ثبت شده در اینجا به شما اطلاع داده خواهد شد.


در صورتی که موارد دیگری هم دیده شود در همین مطلب به اطلاع شما خواهم رساند.


0 نظر

نظر بدهید

    بد           خوب