سوالات بعد از خرید

09
اردیبهشت
تفاوت سازگاری با سفارشی سازی چیست

تفاوت سازگاری با سفارشی سازی چیست

  • 0
  • 582
این مطلب به زودی تکمیل می شود ....از آنجایی که این مطلب بسیار مهم است، سعی می شود در این مطلب توضیح بدهم که فرق بین انجام سازگاری یک ماژول با قالب یا اپن کارت ، با سفارشی سازی چیست؟خب، یک مثال میزنم، ...


18
فروردین
نحوه نصب افزونه پیام رسان تلگرام برای اپن کارت

نحوه نصب افزونه پیام رسان تلگرام برای اپن کارت

  • 0
  • 671
در مطلب سعی می شود به صورت خلاصه نحوه نصب افزونه پیام رسام تلگرام موجود در فروشگاهمان و اتصال آن به ربات و کانال تلگرام توضیح داده شود. توجه : در ابتدا باید نکته مهمی ذکر شود و آن این است که بدلیل ...


13
فروردین
نحوه نصب افزونه فرم ساز

نحوه نصب افزونه فرم ساز

  • 0
  • 653
در حال حاضر افزونه فرم ساز در دو نسخه در فروشگاه ما موجود است.نسخه 1.0 که فقط برای اپن کارت نسخه 1.5 می باشد.نسخه 1.1 که نسخه جدیدتر این افزونه و برای اپن کارت 2 و 3 موجود می باشد.توجه شود که : با توج...


08
آذر
نحوه پشتیبانی مشتریان

نحوه پشتیبانی مشتریان

  • 0
  • 767
در خصوص پشتیبانی مشتریان و شرایط پشتیبانی مواردی لازم است که در اینجا ذکر می شود:1. همان طوری که در شرایط خرید فروشگاه ذکر شده است، پشتیبانی فقط از طریق ثبت درخواست به صورت تیکت است.2. در صورتی درباره...


28
آذر
نحوه تحویل محصولات

نحوه تحویل محصولات

  • 0
  • 693
با توجه به اینکه محصولات فروشگاه ما معمولا به دو نوع تقسیم می شوند، نحوه تحویل یا ارائه آنها با هم کمی متفاوت می باشد.1. محصولات شامل فایل افزونه ها و قالب های اپن کارت2. خدمات فنی مرتبط با سیستم فروش...